środa, 22 sierpnia 2012

O mnie

Specjalnie dla Was postanowiłam stworzyć bloga w którym będę mogła pomóc Wam w wychowaniu, szkoleniu i wybraniu odpowiedniego szczeniaka. Od zawsze mam świetny kontakt z psami i nie trafiłam jeszcze na takiego, który byłby bardziej uparty niż ja, dzięki temu odpowiednie wychowanie szczeniaka wcale nie jest dla mnie filozofią. W kategorii "Rasy psów" opisałam krótko, ale dość dokładnie potrzeby i charakter psów a także potrzeby pielęgnacyjne by ułatwić przyszłym właścicielom ten ważny wybór i dopasować go do Waszych stylów życia. Z upływem czasu będę powiększać bazę ras.

Vanessa Misae




6 komentarzy:

  1. Zaciekawiłeś mnie tym o czym piszesz. Może zainteresujesz się moim blogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli dotyczy psów, to na pewno, staram się zbierać jak najwięcej informacji.

      Usuń
  2. Myslę, że mój blog jest równiez fajny jak twój

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłeś mnie tym, jakie tematy tutaj poruszasz . Może zainteresujesz się rónież i moim blogiem.

    OdpowiedzUsuń